2013. március 24., vasárnap

Alkotóink

Noteszeink első sorozatát 2013-ban 
Mészáros Péter Moha (1972 -   ) illusztrálta. 

"Karaktermelő vagyok. Gyerekkorom óta rajzolok, és 
megszállottam imádom a karaktereket, figurákat, legyenek azok emberi, állati vagy kitalált lények. Szeretem a humort, az iróniát, és a szürreális, vagy össze nem illő dolgokat, szimbólumokat  a rajzokon. 
Jómagam is rengeteg noteszt használok. Külön a rajzokhoz, külön az ötleteimhez, terveimhez. Más noteszt tartok verseimnek, írásaimnak, és mivel biokertészkedem szép számmal vannak kerti noteszeim is. Engem nem kapott el a digitális forradalom, én képtelen lennék papírból készült noteszek nélkül élni. Remélem, hogy illusztrált noteszeim tetszenek majd azoknak, akik hasonlóan éreznek." 
Moha blogja: mohadesign.blogspot.com



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése